Warcraft 3 végigjátszás:
Prológus: A horda vándorlása 1 - Látomások nyomában Aki a tutorialban akad el, az inkább próbálja ki a Britney’s Dance Beatet… Azért pár szóban ezt is összefoglalom: kövessük az ellenőrző pontokat, majd egységeinkkel együtt fedezzük fel a térképet, miközben megtanuljuk a Chain Lightning varázslat használatát. A pálya végén sétáljunk a varjúalakban repkedő Prófétához.
Mellékküldetés: nincs.
2 - Távozások
Gyártsunk néhány peont, egy részüket zavarjuk a bányába, a többieket pedig egy kivételével fát vágni. Azzal az eggyel húzzunk fel még 2 Burrow-t, egy War Millt és egy Barracksot. A biztonság kedvéért az előírt 5 helyett 8 gruntot képezzünk ki. Nézzünk körül a bázis környékén (ezt minden küldetésben tegyük meg a továbbiakban, lehetőleg valamilyen gyors, felderítő egységgel), és bemelegítésként csapjuk le a gnollokat. Amikor megtámadják az őrtornyot, egy peonnal javítsuk meg, majd a 8 grunttal portyázzuk végig az embervárost, szabadítsuk ki az ork spanokat (a sámánok lassító varázslata jól jön majd a lovagok ellen), végül a másik törzsfőnököt, Gromot.
Mellékküldetés: nincs.
Emberek hadjárata: Csapás Lordaeronra 1 - Strahnbrad védelme
Fussunk le a délnyugati sarokba, ott szerezzünk újabb egységeket, majd szaladjunk tovább a földúton, és át a hídon. Odaát lassan előrenyomulva és Arthas Holy Light gyógyítását sűrűn használva gyakjunk a happy endig.
Mellékküldetés: Kettő is akad, az elsőt délnyugaton kapjuk: egy kiskölyköt kell kiszabadítanunk az ott tanyázó gnolloktól, Ring of Protection +1-et kapunk érte. A másik küldetést a híd innenső felén sózzák ránk, a menekülő banditáktól kell visszaszereznünk egy erszényt. Kövessük a bűnözőket, majd csapjuk le őket, amiért Tome of Strength üti a markunkat.
2 - Blackrock & Roll
Gyártsunk 5-6 parasztot, majd indítsuk be a gyűjtögetést. Ezzel együtt rántsunk fel egy Barracksot és három farmot, majd gyártsunk 8 gyalogost. Nyomjunk a tornyokra egy-egy upgrade-et, hogy lőni is tudjanak, majd induljunk keletre a sereggel. A sárkányvadászoknál forduljunk észak-északnyugatra, és némi fosztogatás után gyalogoljunk északkeletre, ahol öljük meg a Blademastert.
Mellékküldetés: A sárkányvadászok adnak 4 puskást, és megkérnek, hogy segítsünk elpusztítani Searinoxot, a sárkányt. Őt a délkeleti sarokban találjuk. Amíg oda jutunk, a puskásokkal a háttérben maradva szedjük le a kisebb sárkányokat, Arthasszal pedig gyógyítsuk az esetleges sérülteket. A sárkányvadászok egy +12 sebzést garantáló Orb of Fire-t adnak, ha bizonyítékot viszünk Searinox haláláról.
3 - A pestis pusztítása Kommandós küldetés, amely gyerekjáték lesz, ha együtt maradunk, és sűrűn használjuk a vízelementál idézését és a gyógyítást. Fedezzük fel a terepet, öljük meg a banditákat és egyéb rémségeket, majd sétáljunk végig az úton, és szedjük fel a bónusz egységeket (elf papok, mortar). A segítségükkel öljük meg az élőhalottakat, és romboljuk le a pálya végén a magtárat.
Mellékküldetés: Keleten kapjuk, egy szökőkutat kell megtalálnunk, amely a térkép északnyugati csücskében lesz. Jutalom nincs, illetve a gyógyító kút maga a jutalom.
4 - Az Elkárhozott kultusza
Gyorsítsuk be a gyűjtögetést, majd építsünk egy Lumber Millt, egy Blacksmith-et, 8-10 farmot és 2-2 upgrade-elt őrtornyot a bázis két végére. Ezután húzzunk fel egy oltárt is, és upgrade-eljünk mindent, amit lehet. Közben szép lassan gyártsunk egy tucat gyalogost és egy tucat puskást - kb. ennyi telik az itteni bányából. A sereggel támadjunk keletre, tisztítsuk meg az utat a másik bányáig, és ott is építsünk egy bázist (vigyázat, erre maradjon 450 arany!). Ezek után az elhullott egységek utánpótlása nem lesz gond - már ha szükség lesz rá egyáltalán, ugyanis továbbhaladva ezzel a sereggel is el tudjunk intézni a pálya végi főnekromantát.
Mellékküldetés: Nincs.
5 - A Veszedelem menetelése
Rögtön fogjuk össze a csapatot, és a Holy Lightot használva irtsuk le emberveszteség nélkül az azonnal támadó élőhalottakat. Ezután 30 percig kell túlélnünk, ami ezen a szinten még nem nehéz, pláne, hogy a délkeleti sarokban újabb katonákat kapunk, délnyugatra pedig egy +100 HP-t adó Periapt of Vitalityre lelhetünk. Ahogy a költő mondta: gyűjtögess, upgrade-elj, építkezz (Arcane Sanctum, Workshop, farmok, esetleg újabb Barracks), és a haza fényre derül. Gyártsunk 2 elf/6 gyalogos/4 puskás felállású csapatokat, és ilyenekkel őrizzük a várost, amíg az idő le nem telik. Támadás során mindig a feltámasztó nekromantákat üssük először, a nyugatra elterülő bázist pedig kerüljük, ahhoz kisfiúk vagyunk. A támadások is onnan jönnek, úgyhogy megerősíthetjük a nyugati 2-2 őrtornyot.
Mellékküldetés: Az északnyugatról induló karavánt kell lezúznunk, mielőtt elérné az északkeleti falut. Kb. 8 perc elteltével kapjuk a küldetést. Egy 12 fős csapattal (Arthas/2 elf/4 puskás/5 gyalogos) teljesíteni lehet, ha apránként támadunk, és sűrűn gyógyítunk. A várostól északra induló úton menjünk tovább, és fent nyugatra haladva ütközzünk a karavánnal (mannaitalt és gyógyító tekercset vigyünk a kezdőkészletből). A jutalom egy tulajdonságnövelő medál és egy Town Portal tekercs, amellyel gyorsan hazajuthatunk. (Ha a küldetés kiírását megelőzve indulunk el az úton, az északnyugati sarokban gyógyító kútra lelünk, ekkor üssük le az ottani ogrékat, és várjuk be a karavánt a kútnál.)
6 - Az aratás Az első húzósabb feladat, előbb kell megölnünk 100 élőhalottat, mint ahogy Mal’Ganis gyárt 100-at az emberek házaiból. Őrtornyokat ne építsünk, mivel a támadás lesz a cél, inkább mindig legyen 3-4 egység a táborban. A hőshöz gyártsunk 2 lovagot, 2 elfet és 7 gyalogost, majd induljunk is meg délre (ekkorra Mal’Ganis számlálója kb. 35-ön áll). Ezután toborozzunk 2 elf/2 lovag/4 gyalogos felállású csapatokat, és egyenként küldjük őket délre, mindeközben folyamatosan upgrade-eljük a közelharci egységek képességeit. A csapatokkal törjük szét a házakat, és csapjuk le a belőlük kialakuló zombi-négyeseket (érdemes direkt támadást használni, amikor még kábák). Emellett mindig keressük fel, és öljük meg Mal’Ganist, mert a halála után pár percig nyugalmunk lesz. Így szép lassan érjük el a 100 hullát, miközben sűrűn alkalmazzuk Arthas gyógyítását és feltámasztását. Mellékküldetés: nincs. 7 - Northrend partjai Induljunk meg nyugatnak, és kisebb harcok után keressük fel az aranybányát. Ott alapítsunk bázist minden szükséges épülettel; őrtornyok nem kellenek, mert kevés támadást fogunk kapni. Mivel a játék nem rap-verseny, szép nyugisan gyártsunk 8-10 lövészt, 6 lovagot, 3-4 elfet, 6 gyrocoptert, a maradék egységlimitből pedig gyalogost, miközben upgrade-eljünk legalább egy szintet minden egységfajtán (a gyrók földi bombázását mindenképpen fejlesszük ki). Ezután irány észak, majd ott forduljunk nyugatra, és semmisítsünk meg minden utunkba kerülő élőhalott épületet. Először értelemszerűen a nekünk ártalmas védelmi lövegeket kell lerombolni.
Mellékküldetés: Az északkeleti csücsökben levő törpék kérnek meg, hogy mentsük meg őket. Csak oda kell menni, és lecsapkodni mindenkit, nem nehéz feladat. A jutalom egy újabb bázis és néhány egység, úgyhogy a 90-es limit elérése után érdemes teljesíteni ezt a küldetést.
8 - Viszály Taktikai küldetés, amelyben 25 percünk van arra, hogy felgyújtsunk 5 hajót. Először menjünk északra, majd vegyünk egységeket a zsoldostáborban. Az útvonal innentől kezdve egyértelmű: nyugat, dél, és már gyújthatjuk is az első hajót. Tovább délre találjuk a másodikat (a környéken levő újabb táborból feltöltődhetünk egységileg), majd onnan északra haladva egy goblin laborhoz érünk. Ott vegyünk 3 öngyilkos goblint, és tisztítsuk meg velük az utat a harmadik hajó előtt. Továbbhaladva egy támadó lövegsort látunk, amely a negyedik hajó előtti utat védi. Vegyünk Arthasszal a lövegek előtti goblin kereskedőnél teleport medálokat, rohanjunk át csak Arthasszal a lövegek között, majd a medálokkal telportáljunk át mindenkit. Odaát gyújtsuk fel a negyedik hajót, majd egy nagy csata után az ötödiket is.
Mellékküldetés: Nincs.
9 - Frostmourne
Vonjuk össze két csapattá induláskor meglevő egységeinket, és verjük vissza a hamarosan több oldalról érkező támadásokat. Ezek után maradjunk meg a sejhajunkon, és csendben fejlesztgessünk földiekre és griffonokra (építeni már semmit nem kell, legfeljebb még egy griffontornyot). Ez lassú folyamat lesz, és közben azért akad tennivaló: Egyik csapatunkkal támadjunk északra, ahol rövidesen újabb aranybányát találunk. Tisztítsuk meg a környékét a szörnyektől, majd vigyünk oda parasztokat, és ott is induljon meg az aranytermelés (néhány egységet érdemes otthagyni védekezni). Mindeközben Arthasszal nyugaton nyomuljunk északra. Ésszel haladjunk, sűrűn gyógyuljunk, és a szörnyeken túljutva szerezzük meg Frostmourne-t, a kardot (a kard őrzőjét Holy Lightokkal tudjuk a legjobban sebezni). Ha a fegyver megvan, gyártsunk néhány elf papot és griffonokat a limitig (kb. 8-9 darab fog összejönni). Velük és a kezdőcsapatok maradékával menjünk északra, és álljunk meg Mal’Ganis tanyájának a határán. Ott fussunk előre Arthasszal, majd rohanjunk vissza, és így kicsalogatjuk az ellenséges egységeket saját lövegeinek lőtávolságából. Öljük meg őket, majd Mal’Ganist is, végül az utolsó épületig romboljuk le az élőhalott bázist.
Mellékküldetés: Nincs Élőholtak hadjárata: Az Elkárhozott útja 1 - Vándorút a hamvakon Ebben a bevezető küldetésben nem lesz semmi trükk, 20 acolyte-ot kell csak kiszabadítanunk. Fedezzük fel teljesen a pályát, közben gyógyítgassunk, és az új egységeket rendeljük a sereghez. A narancsszínű emberekhez menjünk közel, mert azokban egy-egy acolyte rejtőzik. A ghoulok gyógyítására használjuk a Cannibalize képességet, és lehetőleg kerüljük a harcokat (a riadóztató civileket még a riadó előtt érdemes leölni).
Mellékküldetés: Egy temetőt kell megtalálni, amely a térkép közepe táján lesz, el sem tudjuk hibázni a nagy keresgélés közben. Ajánlatos felkutatni, mert jutalmul újabb egységeket kapunk.
2 - A holtak kihantolása
Gyilkoljuk át magunkat a térkép keleti széléhez, ott öljük meg az ellenséges hőst, és a sírboltnál idézzük meg Kel’Thuzad maradványait. Ezután középről indulunk, 3 lovag halála árán egy urnát kell megszereznünk. Ennek elérésére húzzuk fel az összes elérhető épületet (Necropolis, Crypt stb.), és 5-6 Ziggurattal vegyük körbe a bázist. Közben az acolyte-ok számát növeljük 6-ra (öt bányásszon, egy pedig építkezzen), és folyamatosan gyártsunk ghoulokat előbb fakitermelésre, majd harcra. Ha egy kisebb csapat összejön, érdemes elmenni a délkeleti sarokban levő Pendant of Energyért (+ 150 mannapont). Ezután hizlaljuk fel még néhány ghoullal a sereget, és induljunk meg a bázistól északra (-1 lovag). Onnan irány nyugat (-2 lovag), majd dél, ahol a harmadik lovagot is megtaláljuk (nála lesz az urna). Mindeközben valószínűleg erősen fogyatkozunk majd (egészen Total Annihilation-szerű élményt kapunk…J), de folyamatos ghoul-utánpótlással a lovagok nem okozhatnak gondot.
Mellékküldetés: Nincs.
3 - Az örökkévaló birodalom felé Romboljuk szét a kezdőhelyszínen levő épületeket, majd létesítsünk bázist (6 acolyte itt is elég lesz). Fejlesszünk mindent maximálisra, majd gyártsunk egy sereget a következő felállással: Arthas/3 nekromanta/8 ghoul. Egy másik csapatba szintén 3 nekromantát és 9 ghoult rendeljünk, egy harmadikhoz pedig gyártsunk 6 húsos kocsit. Ez utóbbiakat rakjuk meg hullával a Graveyard(ok)nál, majd mindenkivel támadjunk keletre, és tisztítsuk meg az utat az újabb aranybányáig. Ott dobjunk össze egy erőforrás-kitermelő kis bázist, majd haladjunk tovább. Néhol olyan fenyveseket látunk majd, amelyek mögött felsejlik az út. Ezeket a fákat a kocsik célzott támadásával tudjuk ledönteni, és ily módon északnyugaton két gyors utánpótlás-szolgáltatási útvonalat nyithatunk a főbázis felé. Ezt követően haladjunk délre, majd keletre, és törjük szét az elf kaput - a finisben dobjuk ki a hullákat a kocsikból, lehetőleg a nekromanták elé. (A délre nyomulás előtt az északnyugati fenyvesben találhatunk egy Ring of Protection +2-t, érdemes elmenni érte.) Mellékküldetés: Nincs. 4 - A három hold kulcsa
A bemelegítő ütésváltás után derítsük fel a kis félszigetet, és ezzel együtt építsünk bázist. Légi támadások sűrűn jönnek majd, úgyhogy helyezzünk el jó néhány Zigguratot a tábor körül, és mindet upgrade-eljünk. A fejlesztgetések közben gyártsunk 4-5 kocsit, 6-7 crypt fiendet, 4-5 nekromantát és 10-12 ghoult. Keletre lesz egy goblin laboratórium, ahol háromra emelhetjük szállító léghajóink számát. Reptessük át lent harci egységeinket a túloldalra, ott irtsuk le a bázist, és kaparintsuk meg a kulcsot. Ugyanitt egy második aranybányát is találunk, és mivel eddigre az első nagyjából kimerül, hozzunk át acolyte-okat, hogy új bányászbázist építhessenek. A sereggel közben haladjunk tovább a térkapukon át a szigetekre, és öljünk meg mindenkit. Innentől kezdve nem lesz nehéz dolgunk, a térkapukon áthaladva apránként le kell építenünk az ellenfél arcát, és megszerezni a kristályokat. Gyógyítással és utánpótlásokkal nem vészes az ügy.
Mellékküldetés: Nincs.
5 - Silvermoon eleste
Az első keményebb undead-küldetés. Építkezni itt már nem nagyon kell - ami nincs, azt azért gyártsunk, és persze pakoljunk löveggé alakított Zigguratokat körbe-körbe -, mivel Sylvana rendszeresen támad majd. A drága limitet ne pazaroljuk ghoulokra (4-5 azért legyen a fatermelés miatt), gyártsunk inkább egy Arthas/3 nekromanta/8 crypt fiend és egy 12 gargoyle felállású csapatot. A földi egységekkel menjünk északra, szerezzük meg az ott tanyázó gólemektől a Ring of Regenerationt, majd irány kelet. Ott újabb bányát találunk, ahol jól védett „betakarító üzemet” alapíthatunk. Kis pihi után erősítsük meg a bázis déli részét Zigguratokkal, mert ott lesz egy komoly támadás, majd minden hadra fogható egységünkkel (esetleg néhányat a zsoldostáborokból delegálva) egy oldalról (lehetőleg a délnyugati sarokból) támadjuk meg a déli embereket. A bázissal ne törődjünk, hanem minél előbb törjük át magunkat a Sunwellig, öljük le az őröket, és vigyük Arthast az elfoglalt Sunwellhez.
Mellékküldetés: Kettőt is kapunk, de ezek összefüggnek. Egyrészt le kell vernünk Sylvana északnyugati bázisát, másrészt a kb. 2 percenként indított futárokat kell leölnünk, hogy ne tudják riadóztatni a délieket. Az előbbi küldetés megoldása csak kitartás kérdése, apránként ki lehet végezni azt a bázist. Az utóbbit pedig a kezdéskor kapott Gargoyle-okkal könnyű teljesíteni, csak arra kell ügyelni, hogy lehetőleg csendes helyen gyilkoljuk le a futárt. Ha leverjük a tábort, mindkét opcionális küldetés teljesül, és egyrészt tudunk majd banshee-t gyártani, másrészt kapunk egy Hood of Cunningot, amely +4 Agilityt és Intelligence-t ad.
6 - Blackrock & Roll, ismét!
Aki sokat orkol, keveset fog - szól a közmondás. Ebben a küldetésben eléggé rossz helyen vagyunk, a térkép közepén, és öt ellenséges ork bázis hever körülöttünk, a Szerjózsa minden irányában. Először koncentráljunk a védelemre, és építsünk sok-sok Zigurratot, amelyek mögött álljon 2-3 acolyte javításra készen. A harci egységekkel egyelőre maradjunk a bázison belül, és fejlesztgessünk, csak a shade-et küldjük el, hogy felderítse a térképet. Ezután gyártsunk annyi frost wyrmet, amennyit csak tudunk (kb. 7-8 fog kitelni a limitből), miközben visszaverjük a támadásokat és javítjuk a sérült tornyokat. Ezután a wyrmekkel és a hőssel (kell-e mondanom, hogy ő elsősorban gyógyítani fog?) szedjük le a délnyugati sarokban levő bázist. Utána létesítsünk ott is egy néhány Ziggurattal védett aranybányát, majd vonuljunk vissza, és készüljünk fel az északkeleti bázis elleni támadásra. Az nagyon kemény lesz, minden harci egységünket be kell vetnünk. A wyrmek+Arthas csapattal támadjuk a bázist déli oldalról, az összes többi egységgel nyugatról. Délen lesz egy Mirror Image-et varázsoló ellenséges hős - őt, az oltárt és a sárkányokat próbáljuk meg legyalulni, a túlélőkkel pedig vonuljunk vissza (hőshalál is előfordulhat). Valószínűleg ezt a bázist elsőre nem tudjuk leverni, ekkor pihizzünk, töltődjünk fel, és fejezzük be az elkezdett munkát. (Egyébként érdemes a küldetés során irtani a „bennszülött” szörnyeket, jó cuccok vannak náluk.)
Mellékküldetés: Ha nem csak az északkeleti bázist szeretnénk legyalulni, a többivel is megtehetjük. Ebben motivál ez a küldetés: a csapatvezető ellenséges hősöket (összesen 5 darabot) kell orkon ragadnunk a sikerhez. A jutalom mindegyikért egy-egy tulajdonságnövelő Tome.
7 - Dalaran ostroma
Ahhoz képest, hogy ez az utolsó előtti küldetés, nem nehéz, ha ésszel csináljuk. Védjük be a bázist, majd építsünk mindent, ami még nincs, és szép nyugiban fejlesztgessünk. Gyártsunk egy 2 crypt fiend/5 abomination/4 frost wyrm/Arthas felállású csapatot, és járjon előttünk mindig egy shade, hogy előre lássuk a terepet (vele fogjuk megnézni, hogy milyen úton lehet eljutni a következő mágusig). A támadócsapattal rohanjunk északra, öljük meg gyorsan az első mágust, mire az erőtér ott megszűnik. Gyógyulgassunk egy kicsit, nyomjuk az utánpótlást, majd pucoljuk tisztára a terepet a következő mágikus erőtér határáig. Errefelé lesz egy bánya is pár toronnyal bevédve - oda is építsünk aranylelőhelyet. Mindig bontsuk fel a ketreceket, hogy újabb egységeket kapjunk. A második mágust repülő egységeink segítségével intézzük el rekordsebességgel, majd megint tisztítsuk meg a terepet a következő erőtérig, és ismét fosszuk ki a ketreceket. Maximumra gyógyult csapattal álljunk meg északkeleten, az erőtér peremén, majd támadjunk északra, ahol nyissuk ki a ketreceket, és vonuljunk vissza mindenkivel gyógyulgatni. Ha ezek után visszamegyünk, egy gyors rohammal lezúzhatjuk a harmadik mágust is.
Mellékküldetés: Nincs.
8 - Lángoló ég alatt
Kemény darab, Kel’Thuzadot kell megóvnunk 30 percig. Először védjük be a bázist Zigguratokkal, majd húzzunk fel további 4-5 Zigguratot Kel’ Thuzad oltárának északi és keleti széléhez is, és küldjünk oda is egy-egy javító acolyte-ot. Az alul keletre levő bányát minél előbb kezdjük el kiaknázni, és fatermelésre is ütemezzünk az átlagosnál több ghoult, hogy gyorsan lehessenek harcosaink. Légi egységekre ne fejlesszünk, inkább csak a bivalyerős földiekre: jöhetnek Abominationök, Crypt Fiendek, kocsik és nekromanták, no meg amit délről kapunk támogatásként a Lángoló Légiótól (esetleg a zsoldostáborokat is használhatjuk). Kb. két tucat egység fog összejönni a szűkre szabott időben, és velük vissza is lehet verni a támadásokat kb. 28 percig. Az utolsó 2 percben viszont brutális támadást kapunk - ekkor hagyjuk veszni a bázist, és inkább az oltár északi és keleti részén védekezzünk. Arthasszal legyünk közel Kel’ Thuzadhoz, hogy mindig tudjuk gyógyítani. A vége kemény lesz, de segíthet, ha fizikailag olyan közel állunk Kel’ Thuzadhoz, hogy a földi egységek nem férnek oda hozzá.
Mellékküldetés: A hőssel egy megjelölt helyszínen felszedhetünk 4*3 goblin aknát, és ezzel teljesítjük is a küldetést. Az aknákkal az oltár északi és keleti szélét érdemes bevédeni.
Orkok hadjárata: Kalimdor megszállása 1 - Partraszállás
A tutorial folytatása, színvonalban is. Thrallal barangoljuk be a térképet egyre több egységet és a szörnyektől egyre hasznosabb varázstárgyakat gyűjtve. Ezután a térkép túlsó, keleti végében élő taureneket kell megvédeni északkeleten - ehhez a gyengébb tekercseket, wardokat nyugodtan használjuk el.
Mellékküldetés: Nincs.
2 - A hosszú menetelés
Szintén kommandós küldetés, de itt már észnél kell lenni. A taurenek karavánját kell elkísérni egymás után három oázisba úgy, hogy ne fogyatkozzon meg. Járjunk mindig a karaván előtt, és mindent derítsünk fel, mert bizonyos oldaljáratokban értékes tárgyak rejtőznek. Ha nagyobb harcba botlunk, hátráljunk vissza, hogy a taurenek is segíthessenek. Szintlépéskor a Chain Lightninget fejlesszük, és a talált kúthoz mindig térjünk vissza gyógyulni. Az újabban kapott egységeket értelemszerűen használjuk: a raiderekkel vessünk hálót, a katapultokkal pedig messziről romboljuk le az ellenséges tornyokat. A feladat csak a végére lesz igazán húzós, ott még attól se riadjunk vissza, hogy vissza-visszatérünk a legutóbbi gyógyulási ponthoz. Hm, lehet, hogy érdemesebb inkább erre a küldetésre tartogatni a healing wardokat…
Mellékküldetés: Nincs.
3 - A Warsong törzs kiáltása
Északon van egy goblin laboratórium, onnan kell lehozni a bázishoz két zeppelint. Ehhez ki kell irtatunk a zeppelinek előtti kék tábort, és emellett még vagy 3-4 ember bázis figyel a pályán, úgyhogy nem fogunk unatkozni. Mivel bázisunkat csak északról érik támadások, igen jól lehet védeni tornyokkal, úgyhogy az építkezés mellett először erre koncentráljunk. Ezután fejlesztgessünk, majd gyártsunk két tucat harci egységet. Nekem a kodo beastek, raiderek, gruntok és trollok azonos arányú keveréke jött be, nagyon jól lehetett velük irtani. A bányák miatt érdemes először valamelyik alsó bázist szétrombolni, és a helyére építeni egy arany-kitermelőt. Ezután erősödjünk létszámlimitig, és egy, legfeljebb két támadási hullámmal zúzzuk le a kékeket, majd hozzuk haza a léghajókat. (Lehetőleg akkor essünk neki a kékeknek, amikor a szövetséges Warsong klán is nyomul rájuk.)
Mellékküldetés: Az összes bázist el kell pusztítani. Különösebb jutalma nincs, de az alsó kettőt mindenképpen megéri az aranybányák miatt.
4 - Ashenvale szellemei
Na, végre megjöttek az árnyelfek. A küldetésben csak elindulni nehéz, aztán a buli megy magától. A harci egységekhez gyártsunk még trollokat, de 500 aranyunk mindenképpen maradjon. A csapattal menjünk északra, ahol foglaljuk el az aranybányát, majd létesítsünk ott is egy arany-kitermelőt. Rakjuk körbe 6-7 toronnyal, és kezdjük meg az építkezést és a fejlesztgetést. Gyártsunk még néhány harci egységet, majd számoljuk fel a bázistól pontosan nyugatra levő elftanyát. Onnan még nyugatabbra lesz még egy bánya, oda is építsünk tornyokkal jól bevédett Great Hallt. Ennyi erőforrás már elég ahhoz, hogy kellő számú izomtibit (kodo beasteket, trollokat, gruntokat) gyártsunk. Ezután már csak 15000 fát kell gyűjtenünk a sikerhez.
Mellékküldetés: Kettő is lesz belőle. Az elsőre mindenképpen érdemes rámenni, mert az elsődleges küldetéscéllal is összecseng: el kell pusztítani az elfek bázisain található Tree of Life épületeket. Egy ilyen viskóért 3000 fát kapunk, úgyhogy érdemesebb így összehozni a 15000-et, mint gyűjtögetni. Persze, ez a módszer offenzívabb megmozdulásokat vár a játékostól. A másik mellékküldetés egyszerű ujjgyakorlat: a térkép keleti szélének közepénél található goblinok kérnek meg, hogy irtsuk ki a nyugati oldalon levő macikat. Jutalomból megvásárolhatjuk a goblinok készleteit, illetve két harci egységet is kapunk tőlük.
5 - Az árnyékok vadásza Megint csak az eleje lesz húzós. Hagyjuk veszni a nyugati táborokat, akit lehet, menekítsünk a keleti partra, és az ottani, hosszan elterülő bázisnál kezdjünk gyártani megállás nélkül a trollokat és gruntokat, meg pár peont aranybányászásra (ebben a küldetésben nem lesz szükség fára). A felső bányához is építsünk egy Great Hallt pár toronnyal, és ott is vájárkodjunk. Fejlesszünk legalább egy-egy szintet az egységek védekezésén és támadóerején, és gyártsuk szorgalmasan a kisebb egységeket. Ha Cenarius végez a nyugati táborokkal, mi is kapunk egy kemény támadást, ezt kell mindenképpen visszaverni. Ha sikerül, megnyugodhatunk. Lassan erősítsük meg a bázist, a hatóköréből nagyon kieső farmokat hagyjuk sorsukra, és sűrűre nőtt tornyokkal vegyük körbe a területünket. Lassan gyarapítsuk a sereget troll doktorokkal és lövészekkel, valamint gruntokkal és kodo beastekkel). Ha bázisunk védelme már megfelelő, a hőst egy sereggel (katapult mindenképpen legyen benne) küldjük északra. A katapulttal lőjük szét a fákat, a goblin boltosnál pedig vegyünk egy Town Portal tekercset. Menjünk tovább, be a teleportba, majd a túloldalon keressük meg azt a kutat, amelyiktől egységeink káoszorkokká válnak (a keresést megnehezítő csatákban nagyon jól jön a Grom Bladestorm varázslata). Ezután Town Portalozzunk haza, és gyártsunk egy kisebb regimentnyi káoszorkot. Támadjuk meg velük a legközelebbi elf bázist, mire megjelenik Cenarius. Essünk neki a káoszorkokkal, és szépen búcsúzzunk el tőle… Mellékküldetés: Nincs. 6 - Ahol a wyvernek uralkodnak
Klasszikus bázisfejlesztő küldetés a közepesen nehéz fajtából. A szokásos peonosdi után védjük be a bázist északról és nyugatról. Először egy csapattal védekezzünk (kodo beastek, trollok, gruntok), majd tornyokkal; a fejlesztgetést és a sereggyártást pedig csak akkor kezdjük el, ha biztonságban érezzük magunkat. Ekkor vonuljunk északra a sereggel, és tisztítsuk meg az utunkba akadó bánya környékét. Építsünk oda is Great Hallt, köréje pedig tornyokat. Ezután megint erősödjünk, és esetleg szorgalomból irtsuk ki a világoskékeket. A küldetés célja azonban a sötétkékek megsemmisítése, viszont ők egy sziklán tanyáznak. Szóval vagy gyártsunk rengeteg wyvernt, vagy csak annyit, amennyivel az orom elejét megtisztítjuk a griffektől, a maradékot pedig a kezdéskor kapott, és egy peonnal megjavítgatott goblin léghajóval szállítsuk oda. Két tucat felszállított egységgel nem lesz nehéz teljesíteni a végcélt.
Mellékküldetés: Az első mellékküldetést északra, majd nyugatra fordulva kapjuk meg: a hárpiákat elintézve ki kell szabadítanunk a wyverneket. A két hős egy tökös csapattal (légi egységekre készülve kodo beastekkel, troll dokikkal) meg tudja oldani - siker esetén kapunk egy raklapnyi wyvernt. Érdemes akkor teljesíteni a feladatot, amikor az egységlimit maximumon van. A másik küldetésben a térkép déli szélén levő szökőkutat kell megtisztítanunk, amihez a keleti oldal közepe táján élő kentauroktól kell elrabolni, és a kúthoz vinni a Glyph of Purification nevű mágikus vízlágyítót.
7 - Az Orákulum
Szép, hosszú kommandós küldetés. Először Thrallal kell végiggaloppolni Aszune szobráig - ez gyerekjáték lesz, ha mindig szellemfarkasokat idézünk magunk elé. Ha csak ezek az állatok harcolnak (folyamatos utánpótlással és alkotójukkal a talált mannás varázslatokat és italokat használva), akkor az igazi csapatnak haja szála sem görbül. Érdemes alaposan felfedezni a terepet, mert ha minden helyiséget végigkutatunk, újabb katonákat kaphatunk, vagy olyan kincsekre lelhetünk, mint például az egyik trónterem előtti kincstárban (tőle délre leljük meg a kinyitásához szükséges kulcsot) a Királyok Koronája, amely minden tulajdonságot 5-tel növel. Aszune szobra egy déli benyílóban lesz, a szíve viszont hiányzik. Ezt az északkeleti sarokban levő sárkány őrzi. Először csak Thrallal menjünk oda, és várjunk, amíg a hárpiák végeznek a sárkánnyal. Akkor aztán Chain Lightninget használva végezzünk a meggyengített hárpiákkal, és markoljuk fel a szívet. Az ottani teleport visszavisz az Aszune szobra előtti benyílóhoz. Vigyük a szívet a szoborhoz, majd pihizzünk, mert innentől Cairne jön. Vele jobban kell vigyázni, óvatosan és lassú sebességen harcoljunk sűrűn használva War Stomp képességét. Minden ládát törjünk fel, minden járatba nézzünk be. Lesz délre egy helyszín, ahol egy hatalmas gyík eszik gombákat - ha kivárjuk, amíg megtisztítja az utat, tápos varázstárgyra lelhetünk, amely +1 armort ad mindenkinek. A környéken lesz még 2 Circle of Power, az egyik megöli majd a megszerzendő ékszer őrzőit, a másik pedig kinyitja a hozzá vezető kaput. A kapu túloldalán vegyük fel az ékkövet, és menjünk tovább. Hamarosan egy szellemkulcsot találunk, majd visszajutunk oda, ahol Thrall már vár ránk. A kulcsot használva megjelenik egy szellemhíd, és elhagyhatjuk a pályát.
Mellékküldetés: Nincs.
8 - Démonoktól űzve
Úgy látszik, Agyarország szülöttei komolyan vették egykori vezérük, Orkbán szavait, miszerint: mindenki hozzon még egy embert! Orkok és emberek tehát együtt küzdenek a nemes célért, de ez utóbbiakkal ne törődjünk, tudnak ők vigyázni magukra. Ha észnél leszünk, ez a küldetés sem lesz nehéz. Mivel hamarosan a Lángoló Légió házaló ügynökei kezdenek potyogni az égből, először a bázis védelméről gondoskodjunk. Ne egységeket gyártsunk, hogy upkeep nélkül gyorsabb legyen az erőforrás-termelés. A bázis északi, keleti és nyugati oldalán húzzunk fel egy-egy 8-10 toronyból álló védőfalat, amelyet majd a támadások helyén ért találatoknál mindig folyamatosan javítgassunk, pótolgassunk. Közben persze upgrade-eljünk mindent, és ha a bázis védelme már rendben van, gyártsunk a hősök mellé 3 kodo beastet, 3 troll dokit, 2 taurent és 2 sámánt. Fussunk velük a térkép keleti széléhez, és a harcok után pihengessünk a doktorok heal wardjaival. Hamarosan találunk egy aranybányát, és ha továbbmegyünk, tőle nyugatra is egyet a térkép közepe táján. Tisztítsuk meg a terepet, és először egyikhez, majd ha az anyabázis bányája kimerült, a másikhoz is húzzunk fel Great Hallt és köréje 8-10 tornyot. A hőscsapattal mindig vigyázzunk az épülő Hallokra és tornyokra, közben az anyabázison pedig gyártsunk egy másik csapatot gruntokból, troll dokikból és kodókból. Ha a bányák már biztonságban termelnek, mozgassuk északra az új galerit a hősi csapattal együtt a keleti oldalon, és verjük le a felső Warsong táborokat. Így tisztítsuk meg az utat a légió lávaköves tanyájáig. A folyamatos utánpótlással együtt verekedjük tovább magunkat Gromig, és használjuk rajta Thrallal a lélekkövet. Ezt követően a már megtisztított útvonalon vigyük vissza a követ Jaina mágikus körébe.
Mellékküldetés: Nincs. Árnyelf hadjárat: Az örökkévalóság vége 1 - Ellenség a kapuknál Az előző néhány küldetés után ez gyerekjáték lesz: húzzunk fel bázist az alapépületekkel, majd csapjunk a hőshöz 11 íjászt. Ezután gyártsunk még Welleket és még egy Ancient of Wart. További íjászok képzése közben biztosítsuk a bázistól délre levő bányát, és oda is építsünk egy aranynyerő bázist. Ezután gyártsunk még íjászokat, majd úgy 3 tucattal induljunk meg az ellenséges bázis felé, és lőjük szét a hősüket. Mellékküldetés: A bázistól délre táborozó furbolgok adják ezt a feladatot: 10 elcsatangolt társukat kell megtalálni a térképen. Ez nem lesz nehéz, ha mindenhova bekukkantunk, nem bújtak el annyira. Jutalmul néhány furbolg harcost kapunk. 2 - A Hold leányai
Az elfek rejtőzési képességét kihasználva kerülgessük ki Tyrande-dal a démonokat, és mindig csak akkor menjünk tovább, ha éppen tiszta a levegő. Így lassacskán derítsük fel a terepet, és gyűjtsük magunkhoz a szövetséges egységeket. Egy idő után kis csapatunk már nemcsak rejtőzködésre lesz jó, hanem harcra is, de kerüljük a felesleges vérontást, és csak az utunkba kerülő shade-eket öljük meg (ők láthatóvá teszi a rejtőzőket is). Óvatos ember így akár egységvesztés nélkül előre tud haladni egészen a térkép északi oldalának középtájához. Ott kapunk néhány katapultot, viszont a nap is felkel, és véget vet a rejtőzködésnek. Ekkor azonban már csak a délre levő élőhalott táboron kell átverekednünk magunkat. Először távolról intézzük el a katapultokkal a lövegeket, a többi egységgel pedig próbáljuk megvédeni őket. Némi előrenyomulás után már elég sok egységnek vonjuk magunkra a figyelmét - ekkor nem nagyon marad más választásunk, mint átrohanni a táboron a túlsó kapuig, azt betörni, és befutni rajta. Ha Tyrande túl sok sebet kap, az útközben szerzett gyógyitalokkal tápoljuk.
Mellékküldetés: Nincs.
3 - Stormrage felélesztése Bár időre kell teljesítenünk, ez a misszió sem lesz vészes. A térkép északi részén levő szarvhoz kell eljutnunk, mielőtt a nyugati oldalon fát vágó élőhalottak elérnek a szentélyig. A bázisnál gyorsítsuk be a nyersanyagtermelést, kezdjünk el upgrade-elni, és építsünk még Welleket a 90-es limitig. Ezzel párhuzamosan gyártsunk dryadokat és huntresseket, és ha összegyűlik belőlük egy tucat, a hőssel együtt törjünk előre a délkeleti sarokba. Ott rövid tisztogatás után építsünk aranybányát, és gyorsan gyártsunk még két tucat harci egységet. Ezzel az összesen három tucattal menjünk északra (az elágazásnál jobbra forduljunk, balra csak egy goblin kereskedőhöz jutunk). Rohanjunk át a táboron, ne álljunk le harcolni, csak a tábor túloldalán forduljunk meg védekezni, amikor már kiértünk az ellenséges bázis vonzás- és hatóköréből. Haladjunk tovább, öljük meg az első őrizőt és annak követőit. A szarvig még kétszer kell hasonló őrökkel megküzdenünk, de seregünknek ez nem lesz gond, ha sűrűn alkalmazzuk Tyrande Searing Arrows varázslatát. Ha miénk a szarv, miénk a győzelem. Mellékküldetés: Nincs. 4 - A druidák ideje
Ez kemény lesz, mert aranyszűkében szenvedünk, és csak 2-3 ezres készletű bányákat fogunk találni. A kezdőhelyszínen hagyjuk ott a mozdíthatatlan épületeket, a többivel caplassunk északnak. Hősünk bagolyvarázslatával derítsük fel az előttünk levő utat: azt látjuk, hogy két aranybánya vár ránk, utána pedig az emberek bázisának fala állja el az utat. Irány az első bánya, telepedjünk le, és védekezzünk, amíg fel nem éljük az aranykészletet. A készletből csak dryadokat gyártsunk, majd ballagjunk át a következő bányához, és játsszuk el ugyanezt a mókát, miközben lehetőleg ne nagyon veszítsünk egységet. Miután a második bánya is kiürül (egy-egy egységupgrade-re azért mindegyik bánya készletéből invesztálhatunk), menjünk be az emberek táborába, és romboljuk le. A rizikósabb helyekre (pl. tornyok ellen) a Force of Nature varázslat eredményeként létrejövő enteket küldjük. Ha sikerrel járunk, telepedjünk rá az itteni bányára is, és újabb tápolás-védekezés keretében gyártsunk további harci egységeket. Ezt követően a másik kapun át vonuljunk egészen a térkép déli széléhez, és ott kezdjünk el keletre haladni. Egy élőhalottakkal teli elátkozott erdőn kell áthaladnunk - itt aztán ahol csak lehet, Force of Nature-ös fákat zavarjunk előre megritkítani a csontvázakat. Kevés egységvesztéssel jussunk el a délkeleti sarokba, ahol állásmentést követően merész rohammal rontsunk be az ottani szörnytanya közepére, és villámgyorsan csapjuk le a Revenantot (nem árt, ha a fürkész-bagoly itt is előttünk jár). Ha a Revenant meghal, az erdő meggyógyul, és az élőhalottak eltűnnek. Így nyugodtan továbbmehetünk északra, a térképen már látható pontra, ahol kiderül, hogy gonosz árnyelfek vannak előttünk. Az itteni - ezúttal 5000-es készletű - bányát kiaknázva immár sokadszorra játsszuk el a védekezős egységgyártást, miközben a kezdőhelyszín megfelelő épületében ismét nyomjunk el két-három fejlesztést a földi egységekre. Ha már nincs mire költeni, minden egységünkkel rohamozzunk északra, és söpörjük el a gonosz elf bázist. (Ha az ellenséges épületektől nem messze állítjuk fel az Ancient Protectorokat, a harc elején a lőtávolságukba csalogathatunk néhány ellenfelet.) A csata után mozgassuk Furiont a Burrowshoz.
Mellékküldetés: Kettő is lesz, az egyik a fent már ismertetett Revenant megölése. A másikat a misszió elején kapjuk: a gonosz furbolgok vezetőjét kell megölnünk. A furbolgok az első és a második bánya között mászkálnak, bázisuk onnan északra található. Kisebb varázstárgyakat nyerhetünk csak az ügyön, de a második bánya kiaknázása után azért teljesíthetjük az emberbázis előtti bemelegítésként.
5 - Vértestvérek
Az utolsó kommandós küldetés, ehhez képest nem vészes. Az eleje kifejezetten könnyű, mert a helyi gombákból is növeszthetünk enteket, és előre tudjuk küldeni őket golyófogónak. Így a lehetséges útvonalakat bejárva hamar eljutunk egy szökőkúthoz, ahova mindig visszajárhatunk gyógyulni. Még mielőtt továbbmennénk, még jóval a szökőkút előtt látunk egy északi járatot, amelyet gombák állnak el. Ha Force of Nature-ökkel leszedjük ezeket a gombákat, a megtisztított úton eljutunk a világ legnagyobb medvéjéhez, akit érdemes legyőzni, mert mágiaimmunitást biztosító varázstárgyat szerezhetünk tőle. A maciölés után haladjunk a szökőkúttól délre, ahol a csapat kettéválik. Először Furionnal megyünk tovább úgy, ahogy eddig, vagyis Force of Nature-ös entekkel intézve el a harcok zömét. Járjunk be minden utat, szerezzünk tápos varázstárgyakat, és kutassuk fel a Circle of Poweröket, amelyekből kettőt találhatunk. Az egyik egy hidat aktivizál, a másik pedig onnan délre található, jól el van dugva a gombák mögé. Ha használjuk, csapdát hozunk működésbe, mert egy nagyobb élőholt-csapatot teleportálunk a seregünkhöz, de ha entekkel megerősítjük az egységeinket, megéri kihasználni a lehetőséget, mert +6 intelligenciát adó köpenyt zsákmányolhatunk. Ha mindent felfedeztünk, sétáljunk át az első Circle által létrehozott hídon, és továbbra is elsősorban entekkel tisztítsuk meg az utat. A túloldalon délre egy mannanyerő szökőkutat találunk, északra pedig szárnyas lényeket, amelyek ellen az entek tehetetlenek. A szárnyasokat hagyományos módon intézzük el, majd egy Tranquilityvel gyógyítsuk meg egységeinket, és nyerjük vissza a mannát a kútból. Ha továbbmegyünk, eljutunk a druidákhoz, akiket élve kell átmentenünk az ott tébláboló furbolgok között úgy, hogy a furbolgok se pusztuljanak el. Ez könnyű feladat: a druidák Cyclone és Furion Entangling Roots varázslatával eléggé le tudjuk lassítani a medveszerű lényeket, és elérhetünk a célhoz. Ezután Tyrande kap szerepet, vele a küldetés már gyerekjáték lesz. Csak végig kell járni a föld alatti palotát, aktivizálni két ajtónyitó Circle of Powert, majd apránként megölni az Illidan börtönét őrző lényeket.
Mellékküldetés: Rögtön, a küldetés elején egy kis tisztáson találkozunk egy csapat furbolggal, akiknek beteg a sámánjuk. Ha hozunk nekik egy fiolában vizet a kútból, adnak egy talizmánt, amellyel háromszor meg lehet idézni egy furbolgot. 6 - Láng és bánat végzete
Ez sem lesz bonyolult, csak hosszú, ha a következő kockázatkerülő taktikát alkalmazzuk. A bázison maradjunk nyugton egy ideig, gyártsunk druidákból erős csapatot, de az egységszám a hőssel és a gyűjtögető wispekkel együtt ne legyen 40-nél több, hogy elkerüljük az upkeepet. Ezután fejlődjünk, építkezzünk, és vegyük körül a bázist Ancient Protectorokkal. Ha a bázis biztonságban van, kalandozzunk a csapattal a déli szélen, öljük meg a szörnyeket, tápoljuk fel a hőst, és mindig gyógyuljunk a medvedruida Rejuvenation varázslatával. Eközben a bázist ért támadások után mindig gyógyítsuk meg egy wisppel a sérült tornyokat. Déli portyázásaink során látunk majd egy aranybányát a bázistól nyugatra, oda is építsünk egy Tree of Life-ot 8-9 Protectorral, és próbáljunk úgy időzíteni, hogy ez a bázis körülbelül akkorra legyen kész, amikorra az anyabázison levő bányánk kiürül. Ekkor küldjük át az aranybányász Wispeket, és még mindig próbáljunk 40-nél tartani az egységszámot. Miközben így 10-esével dől a pénz, kalandozó csapatunkkal fedezzük fel a térkép alsó felét (az elhullott egységeket pótoljuk, az időközben megsérült Protectorokat pedig gyógyítsuk fel Wispekkel). A térkép közepe táján is lesz egy bánya, oda is telepítsünk az előzőhöz hasonló bázist, az a legcélszerűbb, ha a második bánya épületeit küldjük át oda, ha az is meddővé válik. A termelés ismét megindul, és eddigre nem lehet gond már egyik erőforrás sem, gyárthatjuk a támadócsapatokat. 2 dryad, 5 medvedruida és 5 varjúdruida nyerő kombónak tűnik, ezzel és a hős csapatával menjünk az északnyugati sarokhoz. Apránként haladjunk előre, a csaták után gyógyítsunk és gyártsunk utánpótlást, és amikor nagyobb harcban találjuk magunkat több démonnal, a druidákkal alakuljunk medve-, ill. varjúalakba. Ha lassan is, de eljuthatunk a démonkapuhoz, amelyet törjünk szét, majd a koponyánál változtassuk Illidant démonná. Ezután már csak az északkeleti sarokban táborozó Tichondriust kell lenyomni, ami két tucat felgyógyított, medve-, és varjúalakban levő druidával, valamint a megújult Illidannal már nem lehet gond.
Mellékküldetés: Nincs.
7 - Az istenek hajnala
No igen… nem véletlenül az utolsó küldetés… Érdemes lassú sebességgel játszani - ha mást nem, legalább a csatákat, hogy a lehető legjobb hatásfokkal kommandírozhassunk. Három szövetséges tábor (az embereké, az orkoké és a miénk) áll az élőhalottak előtt, és ebben a szituációban 45 percig kell feltartanunk Archimonde gonosz seregét. Korai rush-sal ne is próbálkozzunk, esélytelen. Ehelyett gyűjtsük össze a táborunk környékén levő egységeket és a környékről csapatba toborozható medvéket, és azonnal induljunk meg délre, az emberek bázisához, ahol verjük is vissza az első támadást. Ezzel egy időben mozduljunk rá a fenti bányák valamelyikére, és kezdjük el a fejlesztéseket. A taktika innentől kezdve igen egyszerű, és aki idáig eljutott, rá is fog érezni: kb. 15 percig az emberek táboránál, kb. 15 percig az orkok táboránál, majd kb. 15 percig a saját táborunknál érdemes megütközni az élőhalottakkal (negyedóránként akkora támadásokat kapunk, amelyekkel már nem célszerű szembeszállni). Miközben folyamatosan upgrade-elünk, szorgalmasan küldjük az utánpótlást az elhullott egységek helyébe. Elsősorban itt is állatalakban levő druidákat érdemes alkalmazni, továbbá néhány dryadot, a későbbiekben pedig 6-8 hippogryph-et is gyártsunk a légi egységek ellen. Tűzszünetekben a visszaalakult medvedruidák gyógyítgassák a többieket, csatákban pedig inkább a hősök varázsolgassanak: elsősorban a Starfall és a Tranquility nyerő, no meg a jó öreg entek. Az orkok tábora alatt majd szert tehetünk néhány aknára - ezt a ziccert érdemes leütni, de az ork bázis helyett inkább saját táborunk elé telepítsük az aknákat. Ilyen sok támadás mellett nem lesz könnyű egységeink számának növelése, ám mire az ork tábor megsemmisül, mindenképpen legyünk a maximális létszámon, táborunk két nyugati bejáratát pedig legalább 6-6 Ancient Protector védje. Ezen kívül legkésőbb addigra, mire Archimonde odaér a bázisunkhoz, feltétlenül húzzunk fel egy sor Protectort a kapu elé, hogy ne férhessen át közöttük. Ha felvesszük a védekezés ritmusát, és jól elhelyezett Protectorok